iamawebmaster.com
Description
Hi, my name is Claudio, I have been a freelance webmaster since 2008 and I am a Joomla! 3 administrator certified. I like developing and designing professional websites.
My specific duties include, among others:
- creating complete websites;
- updating websites periodically;
- administration of domains and sites of our customers;
- transferring websites from one host to another;
- executing modifications of source code or page layouts.
I'm able to make restyling and migration from 1.5.x / 2.5.x / 3.x to 4.x version.
My strengths are good communication with the client, reliability in the performance of tasks and deadlines.
Feel free to contact me for further information. I'm looking forward to hearing from you.
Native Language
Ciao, mi chiamo Claudio, sono webmaster freelance dal 2008 e sono amministratore certificato Joomla! 3. Adoro sviluppare e progettare siti web professionali.
I miei compiti specifici includono, tra gli altri:
- creazione di siti web completi;
- aggiornare periodicamente i siti web;
- amministrazione di domini e siti dei nostri clienti;
- trasferire siti web da un host all'altro;
- eseguire modifiche al codice sorgente o ai layout di pagina.
Sono in grado di effettuare restyling e migrazione dalla versione 1.5.x / 2.5.x / 3.x alla versione 4.x.
I miei punti di forza sono la buona comunicazione con il cliente, l'affidabilità nello svolgimento dei compiti e le scadenze.
Sentiti libero di contattarmi per ulteriori informazioni. Non vedo l'ora di sentirti.

Area of Operations
Configuration Support, Consulting, Hosting Providers, Joomla! Security, Migrations & Upgrades, Training & Education, Technical Support
Languages Spoken
Italian